وبیفا
طراحی سایت

توافق نامه سطح خدمات مشتریان وبیفا SLA

لطفا شرایط را با دقت مطالعه فرمائید. با سفارش طراحی، توسعه یا نگهداری وبسایت یا اپلیکیشن و یا خدمات جانبی وبیفا، شما موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام می‌نمائید. علاوه بر این مفاد، وبیفا  به عنوان یک کسب و کار ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید.

با توجه به تلاش تیم وبیفا جهت حفظ رضایت 100 درصدی مشتریان، لطفا موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید:

  1. قبل از ثبت سفارش و پرداخت به دقت قیمت و امکانات پکیج  و سفارش موردنظرتان را مطالعه فرمائید.
  2. شروع انجام سفارش مشتری از لحظه ثبت سفارش خواهد بود و مشتری بعنوان کارفرما بایستی بررسی های لازم جهت قطعیت سفارش خود را قبل از ثبت سفارش انجام دهد و لغو و کنسلی سفارش مگر در صورت عدم ثبت کامل سفارش و عدم واریز پیش پرداخت و یا عدم شروع سفارش مشتری توسط وبیفا امکان پذیر نبوده و مبالغ پرداختی به هیچ عنوان قابل عودت نخواهد بود.
  3. سفارش هرگونه وبسایت یا خدمات از مجموعه وبیفا ، بیانگر پذیرش کلیه این ضوابط و قوانین بوده و نیاز به امضای کاربر و قرارداد آنلاین یا فیزیکی نمی باشد و کاربر متعهد به احترام و رعایت کلیه ضوابط و مقررات می باشد .
  4. ملاک انجام سفارش سایت و تسویه حساب مشتری، پیاده سازی و قرار گرفتن وبسایت بر روی هاست و اتصال به دامنه تست و یا دامنه انتخابی مشتری است. با توجه به اینکه مواردی همچون ، انتخاب دامنه، ارسال محتوای اولیه، اقدام جهت گرفتن اینماد و دیگر موارد منوط به اقدام و سرعت پیگیری کارفرما میباشد و این موارد میتواند در فاز پشتیبانی توسط تیم فنی وبیفا قابل هماهنگی باشد.
  5. ایجاد وبسایت با محتوا و مضامین غیر اخلاقی و سیاسی، ممنوع و خلاف قوانین می باشد و در صورت درج محتوای مجرمانه و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وبسایت شما از دسترس خارج، از پشتیبانی وبیفا  خارج، امکانات آن لغو  و مسئولیت آن کاملا به عهده سفارش دهنده میباشد.
  6. تمامی وبسایت های تحت طراحی، پشتیبانی، توسعه و یا تحت خدمات هاستینگ وبیفا میباشند مادامی که آپ تایم بوده و بر روی بستر اینترنت موجود و یا فعال باشند دارای حق کپی رایت وبیفا  میباشند و تغییر قالب و  یا هر فعالیتی مبنی بر حذف و یا مخدوش شدن نام و کپی رایت وبیفا و یا غیر فعال کردن لینک موجب غیر فعال شدن وبسایت شده و حذف نام و کپی رایت وبیفا شامل هزینه خواهد بود .
  7. با توجه به تعهد امنیت وبسایت توسط وبیفا ، امکان دسترسی و انجام تغییرات بر روی هاست وبسایت توسط  مشتری و یا ادمین آن بصورت مستقیم وجود ندارد و در صورت نیاز به هرگونه تنظیمات یا تغییرات در هاست، مشتری میتواند درخواست خود را به واحد پشتیبانی فنی وبیفا اعلام و واحد مربوطه در اسرع وقت نسبت به بررسی و انجام تغییرات لازم اقدام مینماید.
  8. وظیفه مدیریت حجم و پهنای باند فضای میزبانی (هاست) با توجه به پکیج انتخابی بر عهده مشتری است و در صورتیکه کارفرما با توجه به حجم زیاد دیتا یا پروسس زیاد ماژول های سایت و یا تعداد زیاد  کاربران یا ترافیک بالا نیاز به منابع سروری قویتر و یا سرور اختصاصی داشته باشد میتواند با پرداخت هزینه جداگانه اقدام به سفارش ارتقاع و یا تهیه سرور اختصاصی از طریق وبیفا نماید.
  9. دوره یکساله هاست، دامنه و پشتیبانی رایگان وبیفا که در پکیج های وردپرسی و بعضا پروژه های اختصاصی که این موارد شامل قرارداد مذکور بوده از زمان ثبت اولیه سفارش میباشد و از آنجاییکه در سال اول رایگان و در سال های آتی بصورت سالانه میباشد، هرگونه لغو پشتیبانی و یا ارائه هاست در هر زمان از تکمیل سفارش و یا بازه کمتر از یک سال به هیچ عنوان شامل عودت وجه نمیباشد.
  10. در صورتی که کارفرما در ابتدای فعال شدن وبسایت و یا در زمان تمدید سالانه درخواست انتقال سایت به هاستی غیر از هاست وبیفا را داشته باشد، میتواند با پرداخت هزینه کپی رایت (4 میلیون تومان در سال 1402) درخواست دریافت یک فول بک آپ از سایت را بدهد و سایت موردنظر از زمان ارسال فول بک آپ از پشتیبانی وبیفا خارج و نصب آن در هاست جدید و یا پشتیبانی آن در زمان بعد از انتقال (مگر با پرداخت هزینه جداگانه)، شامل پشتیبانی نبوده و وبیفا مسئولیتی در قبال نگهداری بک آپ ارائه شده و یا عملیات مربوط به انتقال و پشتیبانی وبسایت از زمان تحویل فایل بک آپ نخواهد داشت و  هیچ هزینه ای از بابت زمان باقیمانده از پشتیبانی  قابل عودت نمیباشد.
  11. مسئولیت تمامی محتوای بارگزاری شده در وبسایت ساخته شده بر عهدۀ سفارش دهنده بوده و وبیفا هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت یا محتوای وبسایت شما از بابت کپی رایت یا هرگونه سو استفاده ندارد.
  12. سایت های تحویل داده شده با محتوا و مشخصات پیشفرض می باشد. خریدار متعهد می گردد که تمامی اطلاعات پیشفرض را به نام خود تغییر دهد . همچنین امکان تغییر نوع وبسایت به نوعی دیگر، مگر با سفارش جدید یا ارتقاع پکیج امکان پذیر نمیباشد.
  13. ایجاد هرگونه وبسایت نامتعارف شامل هرگونه توهین و فحاشی به افراد (به خصوص سران کشور)، متون سیاسی و غیر اخلاقی، مخل نظم عمومی، مخل امنیت ملی و خلاف عرف ممنوع می‌باشد و به محض مشاهده دسترسی کاربر به سیستم مسدود می شود و وبسایت ایجاد شده از سیستم خدمات مشتریان وبیفا حذف می گردد.
  14. سفارش های پکیج های برنزی، نقره ای و طلایی وبیفا صرفا شامل اختصاص هاست، خرید و اتصال دامنه و نصب قالب انتخابی مشتری و اضافه کردن امکانات با توجه به نوع پکیج انتخابی و آموزش بارگزاری محتوای اصلی سایت به مشتری و تحویل نهایی وبسایت میباشد و هرگونه فعالیت فنی، ادمینی و تولید محتوا و یا آموزش پیشرفته که فراتر از این موارد باشد شامل هزینه و زمان بیشتر میباشد. (مشاهده پکیج های ادمینی)
  15. پشتیبانی فنی وبسایت شامل رفع مشکلات فنی و باگ های احتمالی سایت در حالت نرمال میباشد و در صورتیکه مشکلات احتمالی بدلیل هرگونه شخصی سازی محتوا، قالب ، دستکاری و تغییرات اشتباهی و یا نصب پلاگین های غیراستاندارد و یا تغییر در سورس کدها و یا تنظیمات سایت توسط مشتری و یا ادمین سایت معرفی شده و معتمد مشتری باشد، و یا ارائه دسترسی پنل مدیریت سایت به افراد غیرمتخصص که به هر دلیل مشکلاتی را برای کاربری درست سایت ایجاد نماید، شامل پشتیبانی فنی وبیفا نبوده و هرگونه رفع ایراد با توجه به نوع و زمان مورد نیاز شامل هزینه جداگانه خواهد بود.
  16. آموزش های مورد پشتیبانی برای هر وبسایت صرفا شامل نحوه بارگزاری محتوای محصولات و یا تغییر تصاویر بخش های داینامیک سایت میباشد و به هیچ عنوان  شامل نحوه فعالیت های وبمستری و فنی (مانند نحوه نصب و یا تنظیمات پلاگین ها ، نحوه تمظیمات و جزئی و کلی و بسایت و …) نمیشود و درصورت نیاز  و تایید موضوع موردنظر توسط وبیفا، با هزینه جداگانه قابل انجام و یا ارائه آموزش خواهد بود.
  17. پشتیبانی فنی صرفا در روزها و ساعات اداری میباشد و ارائه خدمات پشتیبانی در روزها و ساعات غیر اداری شامل هزینه جداگانه و یا سفارش خدمات ادمینی پیشرفته میباشد.
  18. از فضای هاست فقط برای وب سایت سفارش داده شده می توان استفاده کرد،بدین معنی که کارفرما نمی تواند  جهت  هیچگونه برنامه یا وبسایت دیگر و یا هرگونه عملیات  غیر مرتبط دیگر  از این هاست استفاده نماید.
  19. انجام اقدامات لازم جهت دریافت مجوز های قانونی، درگاه های بانکی و اینماد بر عهده کارفرما میباشد، مگر اینکه با پرداخت هزینه جداگانه و سفارش خدمات جانبی وبیفا، وبیفا پیگیر موارد مربوطه را انجام دهد.
  20. وبسایت های ارائه شده توسط وبیفا با رعایت اصول و استانداردهای بین المللی طراحی میباشد. همچنین در طراحی و یا پیاده سازی وبسایت اصول پایه ای سئو و گوگل تا حد ممکن رعایت میشوند ، اما انجام کامل آنالیز و سئوی Off Page ، On Page، سئوی تکنیکال و  سئوی کلمات کلیدی حوزه کاری مشتری و رساندن سایت مشتری به لینک های اول گوگل با کلمات کلیدی موردنظر، صرفا با تعریف پروژه جداگانه سئو و بر اساس آنالیز رقبا ، بررسی  رقابت کلمات کلیدی و با هزینه جداگانه قابل انجام میباشد. (مشاهده صفحه خدمات سئو)
  21. با توجه به روال پروسه پیاده سازی و ارائه وبسایت از انتخاب نام دامنه و طرح موردنظر، هماهنگی محتوا و….. ، کارفرما متعهد به معرفی یک نفر بعنوان مسئول هماهنگی برای ارتباطات کاری میباشد که میتواند خود و یا نماینده ای از سمت کارفرما باشد و در صورت عدم اعلام خود یا شخص دیگر بعنوان نماینده و یا تاخیر و یا عدم پاسخگویی و همکاری لازم در زمان های مقرر، درصورت تاخیر بیش از 10 روز از زمان ثبت سفارش، وبیفا هیچگونه مسئولیتی در قبال تکمیل وبسایت مورد سفارش و تعهدات زمانی آن ندارد و هیچ یک از مبالغ پرداختی قابل عودت نخواهد بود.
  22. مدت زمان پیاده سازی و تکمیل وبسایت های پکیج های برنزی، نقره ای و طلایی 10 الی 20 روز کاری میباشد. پاسخگویی، پیگیری و ارتباط مداوم مشتری و یا نمانده معرفی شده از طرف مشتری تاثیر مستقیم در کوتاه شدن زمان پیاده سازی و افزایش کیفیت ارائه خواهد داشت. متعاقبا، درصورت تاخیر و یا عدم پاسخگویی مشتری در مورد انتخاب و تایید طرح، دامنه و امکانات و همچنین تاخیر در پیگیری اقدامات قانونی در مورد اکانت ها و جوازهای موردنیاز وبسایت به همان میزان به زمان پروژه افزوده خواهد کرد و درصورتیکه تاخیر مشتری باعث شود زمان پیاده سازی و تحویل سایت از روز ثبت سفارش به بیشتر از 20 روز کاری تجاوز کند، سفارش مشتری از لیست اولویت های اجرایی خارج،  وبسایت از دسترس خارج و صرفا با تسویه حساب کامل مشتری و پرداخت جریمه تاخیر (200 هزار تومان به ازای هر روز)  پروسه پیاده سازی ادامه پیدا خواهد کرد.
  23. در موارد فوق (شماره 21 و 22) درصورتیکه که طولانی شده زمان پروژه بدلیل تاخیر یا عدم پاسخگویی مشتری باشد و در این فاصله زمانی پکیج موردنظر شامل افزایش قیمت شده باشد، مشتری موظف به پرداخت مابه تفاوت مبلغ به وبیفا میباشد.
  24. بعد از پیاده سازی و تحویل وبسایت در  بازه زمانی مذکور ، مشتری جهت بازبینی و بررسی دیزاین و تست کاربری های وبسایت در بازه زمانی 1 هفته ای میتواند نظرات خود را اعلام نماید. و مسئولیت بررسی صفحات و کاربری های سایت بعد از تحویل اولیه با مشتری و یا نماینده معرفی شده آن میباشد. در این حالت در صورتیکه نظرات و تغییرات مشتری شامل امکانات پکیج مورد سفارش و تا 5 درصد تغییرات دیزاین وبسایت در حالتی که کلیت قالب سایت بهم نخورد باشد، تغییرات شامل هزینه نمیشود. اما در صورتیکه که مشتری نیاز به تغییرات گسترده بر روی کاربری ها و یا ظاهر سایت داشته باشد، تغییرات موردنظر توسط وبیفا بررسی و با هزینه جداگانه قابل انجام است.
    همچنین درصورتیکه که مشتری با تاخیر بیشتر از 1 هفته نسبت به اعلام نظر و اصلاحات اقدام نماید بسته به حجم تغییرات ممکن است شامل هزینه جداگانه شود.
  25. تعرفه های اعلامی وبیفا جهت پکیج های طراحی سایت (فارغ از درصدهای تخفیف و یا تعرفه خدمات جانبی)، بصورت سالیانه بوده و تمدید هاست، دامنه و پشتیبانی وبسایت در زمان مقرر یک ساله از تاریخ ثبت اولیه سفارش بر عهده کارفرما و بصورت کلی با هزینه 50 درصد تعرفه پکیج مورد سفارش مشتری در زمان تمدید میباشد.
  26. مسئولیت بارگزاری محتوا و یا مدیریت وبسایت بعد از  ارائه اولیه توسط وبیفا بر عهده مشتری بوده و وبیفا بعد از آپلود قالب صرفا جهت کمک به سرعت بخشیدن فعالیت وبسایت مشتری صرفا محتواهای زیر را بعنوان هدیه شروع برای مشتری بارگزاری میکند.
    محتواهای ذکر شده عینا طبق توضیحات و فایل های ارسالی مشتری توسط تیم پشتیبانی وبیفا  بارگزاری میشود:
    – بارگزاری تصاویر اسلایدر اصلی سایت تا 4 تصویر
    – بارگزاری 1 الی نهایتا 5  محصول با حداکثر 4 تصویر برای هر محصول در پکیج های نقره ای و طلایی طبق محتوای ارسالی مشتری
    – بارگزاری آدرس و تلفن مشتری در فوتر سایت  و صفحه تماس با ما
    – لینک شبکه های اجتماعی مشتری در سایت.