وبیفا
طراحی سایت

توافق نامه همکاری تهاتری طراحی سایت ورزشکاران و سلبریتی ها

لطفا شرایط را با دقت مطالعه فرمائید. با تایید و موافقت طراحی، توسعه یا نگهداری وبسایت و یا خدمات جانبی وبیفا، شما موافقت خود را با شرایط و قوانین زیر اعلام می‌نمائید. علاوه بر این مفاد، وبیفا  به عنوان یک کسب و کار ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید.

با توجه به تلاش تیم وبیفا جهت حفظ رضایت 100 درصدی ورزشکاران، هنرمندان، اینفلوئنسرها و افراد تاثیرگذار ،موارد زیر جهت همکاری سالم و ارائه خدمات طراحی سایت و همکاری تبلیغاتی با امید به همکاری های بزرگ و طولانی به اطلاع شما میرسد :

  1. شرکت آوازه جهان رهجو با شماره ثبت  589019 که در حوزه خدمات وب با نام تجاری وبیفا  و در حوزه تبلیغات با نام تجاری مدیاسل ، با بیش از 15 سال تجربه در حوزه خدمات وب ، طراحی سایت ، دیجیتال مارکتینگ و انواع مدل های تبلیغات در جهت توسعه خدمات و سرویس های خود همکاری جدیتری را با هنرمندان، ورزشکاران و افراد تاثیرگذار شروع نموده و در حال گسترش آن است.
  2. مفتخر هستیم تا با استراتژی همکاری برد-برد انواع خدمات طراحی سایت رایگان برای هنرمندان و ورزشکاران و همچنین اینفلوئنسرهای پرمخاطب شبکه های اجتماعی را بصورت تهاتری اجرایی نماییم که در بندهای زیر شرایط و ضوابط ان به تفصیل اشاره شده است.
  3. ملاک شروع همکاری و توافق اعلام و تایید ورزشکاران و هنرمندان جهت دریافت خدمات از  مجموعه وبیفا و مدیاسل میباشد که در این شرایط مجموعه وبیفا بصورت رایگان و بدون دریافت هیچگونه هزینه ای اقدام به طراحی وبسایت حرفه ای برای فرد موردنظر میباشد، این خدمات شامل طراحی اختصاصی وبسایت، خدمات هاستینگ، دامنه ، ادمینی، طراحی گرافیکی و پشتیبانی فنی میباشد.
  4. وبسایت طراحی شده با نام ورزشکار و هنرمند موردنظر میباشد که پس از تکمیل لینک آن در اختیار شخص موردنظر قرار گرفته که میباست در شبکه های اجتماعی سایت خودرا معرفی و لینک آن را در قسمت بایو و پروفایل خود درج کند.
  5. وبیفا در مقابل ارائه این خدمات که هزینه ای هم بابت آن دریافت نمیکند  مجاز به استفاده از فضایی از وبسایت برای انجام تبلیغات مختلف میباشد و متعهد میشد هیچگونه تبلیغ غیر قانونی در وبسایت صورت نگیرد و حق مالکیت دامنه و سایت را تا مدت 10 سال برای خود محفوظ میدارد و هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل وبسایت به طرف مقابل و اشخاص ثالث نخواهد داشت.
  6. وبسایت های ارائه شده شامل قوانین کپی رایتوبیفا میباشد.
  7. وبسایت های ارائه شده  بر اسا اعلان اولیه دارای امکانات معرفی ، افتخارات و تصاویر و را ه های ارتباطی ورزشکار یا سلبریتی موردنظر بوده و درصورتیکه بنا به درخواست طرف دوم نیاز به اضافه کردن مکانات پیشرفته تر باشد، امکانات بیشتر شامل هزینه جداگانه بوده و پس از برآورد توسط وبیفا و واریز  مبلغ توسط طرف دوم این امکانات قابل اضافه کردن به وبسایت میباشد.
  8. وبیفا در بازه های زمانی سه، شش و دوازده ماهه با آنالیز دقیق میزان کاربر هر سایت در بازه های زمانی یک ماهه، درصورت معرفی و پروموت کردن سایت توسط طرف دوم و بالا رفتن تعداد کاربر امکانات پیشرفته تر مانند دوزبانه کردن، تغییر دامنه سایت به com. ، قابلیت ثبت نام کاربران و …  را بدون هزینه به سایت موردنظر اضافه خواهد کرد.
  9. در صورت همکاری متقابل طرف دوم، مجموعه تبلیغاتی مدیاسل طرف دوم را در لیست پیشنهادی خود جهت معرفی به برندها و شرکت های مختلف جهت اسپانسرینگ اعلام مینماید که با توافق مالی جداگانه همکاری تبلیغاتی بین طرفین شکل گرفته و در صورت شکل گیری رابطه کاری مسالمت آمیز و دو سر برد این همکاری با انواع مدل های همکاری پیشرفته تر توسعه پیدا خواهد کرد.
  10. سخن آخر اینکه هدف ما پیشرفت متقابل میباشد و همواره سودبخشی برای ورزشکاران و سلبریتی ها را سرلوحه همکاری خود قرار داده و به امید شکل گیری یک کامیونیتی قدرتمند همکاری شمار ایکی از بزرگترین افتخارات خود میدانیم

با تشکر از توجه شما
وبیفا / مدیاسل