وبیفا
طراحی سایت

 مزایای طراحی سایت اختصاصی

سایت اختصاصی

یکی از مهم ترین بخش های یک وب سایت اختصاصی ، طراحی ظاهر آن برای جذب کاربر و همچنین یک تجربه کاربری خوب متناسب با رفتار کاربران شماست. این امر موجب افزایش ترافیک وب سایت شما و نمایش هرچه بهتر از برند شما خواهد شد . ایده های طراحی سایت برای هر شخص و شرکت متفاوت است , در این میان طراحی یک وب سایت به شما این اجازه را می دهد که به صورت کاملا خصوصی سازی شده سایت خود را سفارش دهید و همچنین بر اساس نیاز خود از میان رنج وسیع ماژول ها برای داشتن یک وب سایت متناسب با ایده خود انتخاب کنید.

طراحی وبسایت های اختصاصی بیشتر برای پروژه هایی کاربرد دارد که دارای برنامه توسعه بلند مدت و به روز رسانی امکانات در مقیاس بزرگ می باشند.

ویژگی های ساخت سایت اختصاصی

ایجاد سایت اختصاصی با امنیت بالا


امنیت یک اصل بسیار مهم در راه اندازی وب سایت ها محسوب می‌شود و همواره حفظ امنیت اطلاعات و اعتبار سایت مشتریان از دغدغه های طراحان سایت بوده است. طراحان همیشه تمام تلاش خود را می‌کنند تا تقریبا تمام راه های نفوذ به اطلاعات شخصی شما را بسته نگه دارند و این اطمینان را ایجاد کنند که سایت شما از لحاظ امنیتی در سطح بالایی قرار دارد و در معرض حمله قرار نخواهد گرفت. از آنجایی که در طراحی وب سایت اختصاصی تمامی کدنویسی ها از ابتدا انجام می‌شود، به همین جهت امنیت سایت تا حدود بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که متخصصان

طراحی کارپسند در وب سایت های اختصاصی


اصطلاح کاربر پسند معمولا زمانی برای یک وب سایت به کار می‌رود که ورود به صفحه فرود یا لندینگ پیج و کار با آن برای کاربران راحت باشد. اما باید گفت که در حوزه طراحی وب سایت عبارت کاربر پسند بودن کمی پیچیده تر است. در واقع چند نکته باید در هنگام ساخت سایت توسط طراحان مورد توجه قرار گیرد تا سایت شما تبدیل به سایتی کاربر پسند شود. از آن جایی که در طراحی سایت اختصاصی همه چیز به طور کامل از ابتدا انجام می‌شود این فرصت نیز در اختیار طراحان قرار دارد تا بتوانند تمام نکات در رابطه با کاربر پسند بودن سایت را اعمال و رعایت کنند.



طراحی گرافیکی منحصر به فرد در ایجاد وب سایت اختصاصی


عوامل بسیاری در طراحی سایت وجود دارد که به جذب بیشتر مخاطب کمک می‌کند. یکی از این موارد، گرافیک سایت است. طراحی گرافیک باید خاص و منحصر به فرد باشد و دسترسی آسانی را برای مخاطبان فراهم کند که این کار در طراحی وب سایت اختصاصی امکان پذیر است. استفاده از رنگ بندی مناسب با نوع تجارت شما و چیدمان صحیح المان ها می‌تواند تاثیر زیادی بر مخاطبان داشته باشد. به عبارتی یک سایت هر چقدر از نظر کدنویسی قوی باشد اما ظاهر زیبا نداشته باشد، نمی‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید، شاید در رابطه با تاثیر رنگ در طراحی سایت شنیده باشید که مربوط به گرافیک وب می‌شود؛ بنابراین یک طراحی سایت خلاقانه و جذاب زمانی امکان پذیر است که در کنار برنامه نویسی قوی، طراحی گرافیکی آننیز خاص و چشمگیر باشد که در ساخت سایت اختصاصی چنین امکانی برای طراح و شما فراهم است.

سایت اختصاصی

راه اندازی سایت اختصاصی به صورت واکنش گرا


شاید شما نیز با این مشکل برخورد کرده باشید که المان های برخی از وب سایت ها در گوشی موبایل یا تبلت به درستی نمایش داده نمی‌شوند. از آنجایی که امروزه اکثر مردم کارهای خود را با استفاده از تلفن همراه انجام می‌دهند قابلیت نمایش صفحات وب در تلفن همراه یا تبلت از اهمیت بالایی برخوردار شده است. طراحی واکنش گرا بدین صورت است که وب سایت به گونه ای طراحی می‌شود که قابلیت نمایش در سایزهای مختلف صفحه‌ نمایش مثل موبایل‌ها، تبلت‌ها و… را داشته باشد. یکی از ویژگی های طراحی سایت اختصاصی نیز طراحی به شیوه واکنش گرا می‌باشد.

طراحی سایت اختصاصی به صورت بهینه شده


منظور از سئو، بهینه سازی سایت بر اساس رعایت استانداردهای موتورهای جستجوگر می‌باشد. این موضوع می‌تواند در دیده شدن وب سایت شما در صفحه اول گوگل تاثیر گذار باشد. بنابراین از زمان طراحی سایت تا زمانی که شما همچنان به فعالیت های خود ادامه می‌دهید باید توجه داشت که تک تک فاکتورهای سئو می‌تواند شرایط سایت را تحت تاثیر قرار دهند و کوچکترین خطا و یا کوتاهی در این زمینه موجب می‌شود که افت شدیدی در رتبه سایت شما ایجاد شود. طراحی پرتال اختصاصی منطبق با الگوریتم های موتورهای جستجو موجب می‌شود تا سئو سایت شما در بهترین حالت ممکن باشد.

هر چه اعتبار وب سایت اختصاصی شما بالاتر باشد احتمال دیده شدن کسب و کارتان در رتبه های اولیه گوگل نیز افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه آمار بازدید از وب سایتتان بالا رفته و درآمدتان افزایش پیدا خواهد کرد.

مزایای ایجاد سایت اختصاصی

یکی از مهم ترین نکات این است که سفارش طراحی سایت اختصاصی کاملا بر اساس خواسته و نیاز مشتری و بازدیدکنندگان انجام می‌شود. تحلیل و بررسی هایی که پیش از طراحی سایت انجام می‌شود درصد خطا و شکست را در پروژه طراحی کاهش می‌دهد. در نهایت نیز سایتی برای شما راه اندازی می‌شود که گرافیک آن بر اساس نوع کسب و کار و خواست و سلیقه شما است.

از نظر فنی نیز می‌توان گفت سایتی با طراحی اختصاصی کاربر پذیری خوبی خواهد داشت چرا که صفر تا صد این سایت از ابتدا انجام می‌شود بنابراین تجربه کاربری ux را به خوبی می‌توان در آن اعمال کرد. در نتیجه بعد از مدتی بازدیدکنندگان سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، کلیه استانداردهای وب در طراحی پرتال اختصاصی رعایت می‌شود و شما می‌توانید اصول سئو را در جای جای وب سایت خود مشاهده کنید. همچنین از آنجایی که در این روش تمامی کدها دوباره بازنویسی می‌شوند، سرعت بالا آمدن سایت به دلیل بهینه بودن کدها افزایش پیدا می‌کند و همانطور که می‌دانید سرعت load شدن (بارگذاری) سایت از جمله عواملی است که در میزان بازدید مخاطب از وب سایت تاثیر بسیار دارد. 

سایت اختصاصی

اهمیت برنامه ریزی در راه اندازی سایت اختصاصی


استفاده از نقاط قوت و برتر طراحی سایت اختصاصی باید با برنامه ریزی درست انجام شود یعنی شما باید قبل از راه اندازی سایت برای کسب و کارتان برنامه ریزی کرده و با توجه به هدف وب سایتتان از این مزایا در جایگاه درست استفاده کنید. به عنوان مثال در طراحی سایت فروشگاه هدف فروش محصول به مشتریان است در نتیجه باید روند ثبت سفارش را برای مشتریان خود ساده کنید.طراحی گرافیک های خلاقانه، قرار دادن تصاویر و توضیحات محصول در دیدرس کاربر، دکمه افزودن به سبد خرید، اخذ اینماد و… از مجموعه نکاتی هستند که باید در وب سایت های فروشگاهی رعایت شوند تا فروش بیشتر و راحت تر امکان پذیر شود.

انعطاف پذیری:

یکی از بزرگترین مزایای طراحی سایت اختصاصی این است که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. شما می توانید سایت خود را با توجه به نیازهای خاص کسب و کار خود طراحی کنید، چه این نیازها در زمینه طراحی، ویژگی ها، یا قابلیت های خاص باشد.

برندسازی:

با استفاده از یک سایت اختصاصی، شما می توانید برند خود را به صورت کاملاً منحصر به فرد ارائه دهید. این می تواند باعث شناخت بیشتر برند شما در بین مشتریان شود و به شما کمک کند تا با رقبای خود متمایز شوید.

امکانات اختصاصی: با طراحی سایت اختصاصی، شما می توانید امکانات و ویژگی های اختصاصی را برای سایت خود فراهم کنید. این می تواند شامل امکاناتی مانند فروشگاه آنلاین، رزرو آنلاین، وبلاگ، گالری تصاویر، و غیره باشد.

سئو (بهینه سازی موتور جستجو):

با داشتن یک سایت اختصاصی، شما می توانید سئو را به صورت اختصاصی انجام دهید. این به شما امکان می دهد تا رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو بدست آورید.

ایجاد جامعه برای کسب و کار شما:

سایت اختصاصی شما می تواند مکان دعوت کننده ای باشد که به طور موثر سبک کسب و کار و خدمات مشتری شما را به مشتریان ارائه دهد. ایجاد یک جامعه مصرف کننده با سایت شما، که فضایی برای ارتباط مشتریان وجود دارد، باعث می شود مشتریان خود را بیشتر درگیر کسب و کار شما کنید

سایت اختصاصی به شما مزیت رقابتی می دهد. اگر رقبای شما همگی از سایت های اختصاصی استفاده کنند و شما برای یک سایت آماده انتخاب کنید، شما نمی توانید مشتریان زیادی را جذب کنید. سایت شما چهره کیفیت محصول و خدمات مشتری شما می شود. اگر سایت شما عادی به نظر برسد و تلاشی در آن نباشد، تصویر منفی ایجاد می کند و برند شما کمتر قابل اعتماد به نظر می رسد. علاوه بر این، طراحی سایت اختصاصی دشوار است کپی کردن. حتی اگر رقبا سعی کنند همه چیز را تقلید کنند، نمی توانند با هر مؤلفه ای که آنها را متمایز می کند، این کار را انجام دهند.

سایت اختصاصی

طراحی قابل تنظیم و مقیاس پذیر:

طراحی سایت اختصاصی با استفاده از CMS متن باز شما را در صورت تغییر نیازها یا دیدگاه در آینده محدود نمی کند. شما آزاد هستید که سایت خود را در هر جایی میزبانی کنید. اگر هر زمان بخواهید به یک پلتفرم متفاوت سوئیچ کنید، احتمالاً کسی ابزاری را برای کمک به شما در انتقال محتوا (اگر نه طراحی) از قدیمی تر ساخته است. هر کسب و کاری می داند که یک کسب و کار در حال تکامل است. چه این محصول جدیدی باشد، برند یا تمرکز اصلی، بزرگترین شرکت ها می توانند وقتی بازار برای آن نیاز دارد، پیوند بزنند. یکی از مزایای کلیدی طراحی سایت اختصاصی توانایی برجسته کردن آنچه برای کسب و کار شما مهم است است. هر ویژگی که برای شما و مشتریان شما بیشتر مهم است، می توانید آنها را در جلو و مرکز نمایش دهید. بنابراین، یک کسب و کار یا برند محصول مدرن نیاز به یک وب سایت قابل اقتباس دارد تا با نیازهای کسب و کار و مشتریان خود برخوردار باشد. با طراحی سایت اختصاصی، شما کنترل کامل و استقلال کسب و کار واقعی را برای ایجاد هر تغییرات سفارشی لازم دارید ( بدون توجه به اینکه چقدر کوچک است ) تا مطمئن شوید که فناوری شما هرگز کسب و کار شما را محدود نمی کند

طراحان وب سفارشی می دانند که یک کسب و کار یک موجودیت رو به رشد است. یک شرکت رشد می کند و گسترش می یابد و توسعه آینده هر دو کسب و کار و تکنولوژی اطراف نیازمند تطبیق با تغییر است. با یک طراحی وب سفارشی، شما فضای زیادی برای تغییر خواهید یافت.

همچنین، آنها وب سایت شما را با امید به یک آینده سودآور می سازند، اطمینان حاصل می کنند که وب سایت شما می تواند به جریان ترافیک بالاتری رسیدگی کند. با طراحی سفارشی، شما انعطاف پذیری برای تغییر و فضایی برای پاسخگویی به یک جمهور بزرگتر در صورت نیاز را دریافت می کنید.